Bölüm Birleştirme:
Bölüm birleştirmesi yapılabilmektedir. ( Örneğin, Temel İslam Bilimleri, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, ve İslam Tarihi ve Sanatları Bölümü akademik personelleri, İlahiyat Fakültesi biriminden başvuru yapacaklardır. Bu durumda, sadece İlahiyat Fakültesi için en az 3 komisyon üyesi seçilecektir.)
Birimler, bu tür bir düzenleme yapabilir. Başvuru kaydınızı yapmadan önce, bölümünüzle bu durumu görüşmeniz önemlidir.
5. Birim Komisyon Üyenizi Kontrol Edin:
Lütfen, biriminize Birim Komisyon Üyesi atanıp atanmadığını kontrol ediniz. Bu işlemi Birim Komisyon Üyeleri menüsünden gerçekleştirebilirsiniz. Eğer birim komisyon üyeniz bulunmuyorsa, ilgili birim ile iletişime geçerek atama işlemini yapmalarını talep edebilirsiniz. Unutmayın, belgelerinizi sadece birim komisyon üyesi üst komisyona iletebilir. Eğer henüz bir komisyon üyesi atanmadıysa, belgelerinizi üst komisyona iletecek bir temsilci bulunmamaktadır.
6. Akademik Teşvik Beyan Formu:
Akademik Teşvik Beyan Formuda sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Başvuru Türü "Akademik Teşvik Beyan Formu" seçilerek yapılabilir.
Dikat: Bu sistem sadece çıktı tasarufu sağlanmak amacıyla tasarlanmıştır. Yani Bölüme teslim edeceğiniz belgeleri sisteme yüklüyorsunuz. Yöksis vb. işlemlerinizi yapmanız gerekmektedir.
Başvuru kılavuzu için Tıklayınız..
Birim komisyon kılavuzu için Tıklayınız..
ARU Akademik Teşvik kılavuzu için Tıklayınız..
Akademik Teşvik ödenegi basvuru beyan formu için Tıklayınız..
Akademik Teşvik WEB_OF_SCIENCE_ATIF kılavuzu için Tıklayınz..
Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmenliği için Tıklayınız..
2024 YILI FAALİYETLERİ İÇİN AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU TAKVİMİ
|
07 Ocak 2025-15 Ocak 2025
|
Öğretim Elemanlarının YÖKSİS çıktısı ve akademik faaliyetlerine dair belgelerle birlikte kadrolarının bulunduğu Bölüm, Anabilim/AnasanatDalı Başkanlıklarına yoktesvik.ardahan.edu.tr üzerinden Akademik Teşvik Başvurularını yapmaları.
|
16 Ocak 2025-20 Ocak 2025
|
Akademik Teşvik Başvurularının birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından değerlendirilmesi.
|
21 Ocak 2025
|
Akademik birimlerin Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu değerlendirme sonuçlarının ÜBYS üzerinden, karar tutanağı, değerlendirme raporu ve puan tablosu ile birlikte dekanlıklar veya müdürlükler vasıtasıyla Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna iletilmesi.
|
22 Ocak 2025-27 Ocak 2025
|
Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları tarafından Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna aktarılan başvuru ve değerlendirme kararlarının incelenerek sonuçlandırılması.
|
27 Ocak 2025
|
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu kararıyla teşvik almaya hak kazanan akademik personelin üniversitemiz web sayfasında ilan edilmesi.
|
27 Ocak 2025-31 Ocak 2025
|
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından ilan edilen
Başvuru sonuçlarına itirazların bildirilmesi.
|
03 Şubat 2025-05 Şubat 2025
|
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna iletilmiş olan itirazların değerlendirilerek karara bağlanması.
|
06 Şubat 2025
|
Teşvik almaya hak kazanan akademik personel listesinin Üniversitemiz web sayfasında ilan edilerek, Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına ve ilgili birimlere iletilmesi.
|