Page 15 - ARU Faaliyet Raporu
P. 15
---------St-ra-te-ji-G-e-liş-ti-rm-e-D-a-ir-e-B-a-şk-a-nl-ığ-ı --------------------------------------------------------------------------
Tablo 3: Ardahan Üniversitesi Genel Sekreterlik ve Daire Başkanlıkları
Birimi Adı-Soyadı
Genel Sekreterlik Ercan GÜLTÜRK
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Mehmet Kenan TAN
Personel Daire Başkanlığı İdris KARAGÖZ
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı V. Arif Cem TOPUZ
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Çağrı COŞKUN
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Evrin YILDIZ
Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Havva VANLI
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı V. Ercan MERMER
Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı Mülazım DURMAZ
Hukuk Müşavirliği V. Kubilay ARAS
8.1.Genel Sekreterlik
Genel Sekreterlik, bir genel sekreter ile en çok iki genel sekreter yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel
Sekreter, Üniversite İdari Teşkilatının başıdır ve bu teşkilatın çalışmasından Rektöre karşı sorumludur. Genel
Sekreterin, Üniversite İdari Teşkilatının başı olarak yerine getireceği görevler dışında, kendisi veya kendisine bağlı
birimler aracılığı ile aşağıdaki görevleri yerine getirir.
*Üniversite İdari Teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu şekilde çalışmasını sağlamak,
*Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunda oya katılmaksızın raportörlük görevi yapmak, bu kurullarda
alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak,
*Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulu kararlarını Üniversiteye bağlı birimlere iletmek,
*Üniversite İdari teşkilatında görevlendirilecek personel hakkında Rektöre öneride bulunmak,
*Basın ve Halkla İlişkiler hizmetinin yürütülmesini sağlamak,
*Rektörlüğün yazışmalarını yürütmek,
*Rektörlüğün protokol, ziyaret ve tören işlerini düzenlemek,
*Rektör tarafından verilecek benzeri görevleri yapmak.
8.2.Özel Kalem Müdürlüğü
*Rektör, Üniversite personeli ile öğrencisi ve birimler arasında gerekli iletişimi kurmak,
*Bazı tören ve toplantıları organize etmek,
*Üniversite ile ilgili bilgi vermek, gerekli doküman, kitap, bilgi ve belgeleri sağlamak, telefon ve randevu trafiğini
kontrol etmek,
*Bayram, yeni yıl ve özel günlerle ilgili davetiyelerin hazırlanmasını ve gönderilmesini sağlamak, gelen
misafirlerle ilgilenmek,
*Rektör tarafından verilen diğer talimatları yerine getirmekle sorumludur.
ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ 2016 İDARE FAALİYET RAPORU
Tablo 3: Ardahan Üniversitesi Genel Sekreterlik ve Daire Başkanlıkları
Birimi Adı-Soyadı
Genel Sekreterlik Ercan GÜLTÜRK
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Mehmet Kenan TAN
Personel Daire Başkanlığı İdris KARAGÖZ
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı V. Arif Cem TOPUZ
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Çağrı COŞKUN
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Evrin YILDIZ
Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Havva VANLI
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı V. Ercan MERMER
Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı Mülazım DURMAZ
Hukuk Müşavirliği V. Kubilay ARAS
8.1.Genel Sekreterlik
Genel Sekreterlik, bir genel sekreter ile en çok iki genel sekreter yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel
Sekreter, Üniversite İdari Teşkilatının başıdır ve bu teşkilatın çalışmasından Rektöre karşı sorumludur. Genel
Sekreterin, Üniversite İdari Teşkilatının başı olarak yerine getireceği görevler dışında, kendisi veya kendisine bağlı
birimler aracılığı ile aşağıdaki görevleri yerine getirir.
*Üniversite İdari Teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu şekilde çalışmasını sağlamak,
*Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunda oya katılmaksızın raportörlük görevi yapmak, bu kurullarda
alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak,
*Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulu kararlarını Üniversiteye bağlı birimlere iletmek,
*Üniversite İdari teşkilatında görevlendirilecek personel hakkında Rektöre öneride bulunmak,
*Basın ve Halkla İlişkiler hizmetinin yürütülmesini sağlamak,
*Rektörlüğün yazışmalarını yürütmek,
*Rektörlüğün protokol, ziyaret ve tören işlerini düzenlemek,
*Rektör tarafından verilecek benzeri görevleri yapmak.
8.2.Özel Kalem Müdürlüğü
*Rektör, Üniversite personeli ile öğrencisi ve birimler arasında gerekli iletişimi kurmak,
*Bazı tören ve toplantıları organize etmek,
*Üniversite ile ilgili bilgi vermek, gerekli doküman, kitap, bilgi ve belgeleri sağlamak, telefon ve randevu trafiğini
kontrol etmek,
*Bayram, yeni yıl ve özel günlerle ilgili davetiyelerin hazırlanmasını ve gönderilmesini sağlamak, gelen
misafirlerle ilgilenmek,
*Rektör tarafından verilen diğer talimatları yerine getirmekle sorumludur.
ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ 2016 İDARE FAALİYET RAPORU