Page 118 - dergison
P. 118

SERKA GENEL SEKRETERİ KARACA’DAN                                                             MİNİK ÖĞRENCİLER REKTÖRÜMÜZE

                       REKTÖRÜMÜZE ZİYARET                                                                                KONUK OLDU




                T.C.  Sanayi  ve  Teknoloji  Bakanlığı  Kalkınma  Ajansları                                Üniversite Rektörümüz Prof. Dr. Mehmet Biber, 23 Nisan
         Genel  Müdürlüğü  tarafından  üçer  aylık  dönemler  halinde                               Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı münasebetiyle Şehit Asım
         yılda dört sayı olarak Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim aylarında                               Bey  İlkokulu  Öğrencileri  Deniz  Çiftçi,  Efna  Şentürk,  Yusufcan
         yayımlanacak  olan  Bölgesel  Kalkınma  Dergisi’nin  Ocak  ayında                          Baltacı,  Rohan  Poyraz  Demir,  Okul  Müdürü  İbrahim  Torun  ve
         çıkan ilk sayısı Serhat Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Nurullah                           Öğretmen Sevil Özkul Türkeri’yi makamında ağırladı.
         Karaca tarafından Ardahan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet
         Biber’e takdim edildi.                                                                            Sırayla rektörlük koltuğuna oturan öğrenciler Rektörümüze
                                                                                                    eğitim  ile  ilgili  projelerini  anlattı.  Öğrencilere  ikramlarda
                Türkçe  ve  İngilizce  makalelerin  yayımlanacağı,  ücretsiz,                       bulunan Rektörümüz, bir süre öğrencilerle sohbet ederek hediye
         açık  erişimli  ve  hakemli  bir  dergi  olarak  tasarlanan  Bölgesel                      takdiminde bulundu. Ziyaret çekilen hatıra fotoğrafının ardından
         Kalkınma  Dergisi  ile  bölgesel  gelişme  politikası  ve  bölgesel                        sona erdi.
         kalkınma  alanında  bilimsel  çalışmaların  teşvik  edilmesi;  ulusal
         ve uluslararası deneyimlerin ve farklı yaklaşımların paylaşılması
         yoluyla  bu  alandaki  araştırmaların  sayısının  ve  niteliğinin
         artırılması amaçlanmaktadır.
   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123