.
 
ENG
 

[15.09.2023] ARÜSEM’de Yaratıcı Drama Eğitimi

[15.09.2023] Güzel Sanatlar Fakültesi 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınav Sonuçları

[14.09.2023] İnternet Kesintisi Hakkında

[13.09.2023] 2023 Yılı Dikey Geçiş Sınavı ile Üniversitemize Yerleşen Öğrencilerimizin Kayıt İşlemleri Hakkında

[8.09.2023] Öğrenci Servis Ücreti Hakkında

[12.09.2023] 2023 - 2024 Akademik Yılı Güzel Sanatlar Fakültesi Özel Yetenek Sınavı Hakkında

[12.09.2023] 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B Maddesine Göre Sözleşmeli Personel Alım İlanı Düzeltme İlanı

[11.09.2023] 2023 Güzel Sanatlar Fakültesi Yetenek Sınavı Başvurusu Başvuru Sonuçları

[11.09.2023] 2022-2023 Öğretim Yılında Mezun Olmadan ve Diplomasını Almadan Formasyon Eğitimine Devam Eden 4. Sınıf Öğrencilerimizin Dikkatine

[11.09.2023] Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenlik Programı İngilizce Hazırlık Sınıfı Muafiyet Sınavı Duyurusu

[8.09.2023] Önemli Duyuru - Planlı Bakım Hakkında

[9.09.2023] Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu 2023 Yılı Antrenörlük Eğitimi Bölümü Özel Yetenek Sınavı Kesin Sonuçları

[8.09.2023] Aşık Şenlik Kültür Merkezi Kulis Çatısı Yapımı ve Parapet Kesimi ile Saçak Uzatma İşi İhalesi Duyurusu

[8.09.2023] Türk Eğitim Vakfı Eğitim (Yükseköğretim) Bursu

[7.09.2023] İngiliz Dilleri ve Edebiyatı Bölümü İngilizce Hazırlık Sınıfı Muafiyet Sınavı Duyurusu

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 Öğretim Elemanı Alımı Yedek Liste İlanı

Üniversitemizin 20.02.2024 tarihli öğretim elemanı alımı yedek liste ilanı için Tıklayınız...

20.02.2024 tarihinde açıklanan Öğretim Elemanı alımı yedek listeye göre Üniversitemize atanmaya hak kazanan adayların, 12.03.2024 tarihi mesai saati bitimine kadar, aşağıda istenen belgeleri dilekçelerine ekleyerek şahsen ya da posta yolu ile başvuruda bulunmaları gerekmektedir.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler

1- Lisans diplomasının (Geçici mezuniyet belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.

2- Doktora veya Yüksek Lisans mezuniyet belgesi (Doktora veya Yüksek Lisans yapıyorsa öğrenci olduğuna dair öğrenci belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.

3- ALES ve yabancı dil belgesi.

4- Halen resmi bir kurumda çalışan veya daha önce çalışmış olanlar için hizmet belgesi.

5- Askerlik durum belgesi (Tecil veya terhis belgesi).

6- 4 adet vesikalık fotoğraf.

7- Nüfus cüzdanı fotokopisi.

8- Mal Bildirim Beyanı (Mal Bildirim Formu Örneği)

9- Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)

10- Adli Sicil Kaydı (Cumhuriyet Savcılığı veya e-Devlet sayfanızdan evrak teslim tarihinden en fazla 1 ay önce resmi kuruma verilmek üzere alınmış olmalıdır.)

11- Özgeçmiş (CV) (CV Örneği)

12- Arşiv Araştırma Formu (Arşiv Araştırma Formu Örneği)

NOT: Bu duyuru tebligat niteliğinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Diplomaların ve mezuniyet belgelerinin asılları atama yapıldıktan sonra iade edilecektir.

Adres: Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii Merkez/Ardahan

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09