.
 
ENG
 

[7.10.2024] 2024 DGS ile Üniversitemizi Kazanan Adayların Dikkatine

[3.10.2024] ARÜSEM Yeni Dönem Kurs Kayıtlarımız Başlamıştır

[3.10.2024] Ekim Ayı Yemekhane Yemek Menüsü

[2.10.2024] Mevzuat Eğitimi Duyurusu

[2.10.2024] Mevzuat Eğitimi Duyusu

[2.10.2024] Kurumsal Eposta Başvuruları Hk.

[1.10.2024] Bitirme Projeleri ve Yapay Zekâ Akademik Tez Programı

[1.10.2024] 2024 YKS Ek Yerleştirme ile Üniversitemizi Kazanan Adayların Mazeretli Kayıtları

[1.10.2024] Türk Eğitim Vakfı Burs Duyurusu

[1.10.2024] Uyum Programı: "ARÜ’ye Hoş Geldin"

[1.10.2024] 2024 YKS Ek Yerleştirme ile Üniversitemizi Kazanan Adayların Mazeretli Kayıtları

[1.10.2024] Workshop: "Erken Dönem Müzik Eğitiminde Yeni Nesil Yaklaşım"

[30.09.2024] Güncel Mevzuat, Uygulama Eğitimleri ve Seminerleri Ekim Ayı Eğitim Planlaması

[30.09.2024] Ekim Ayı Çölyak Yemek Menüsü

[30.09.2024] Ekim Ayı Yemekhane Yemek Menüsü

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 2024/1 KPSS Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemizin Çeşitli Kadrolarına Yerleşmeye Hak Kazanan Aday Memurların Dikkatine

Ardahan Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı’ndan Üniversitemize 2024/1 KPSS ile Atanacak Adaylardan İstenilen Belgeler

  1.  KPSS sonuç belgesi,
  2.  ÖSYM yerleştirme sonuç belgesi,
  3.  Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ve noter tasdikli örneği,
  4.  6 adet vesikalık fotoğraf (Yönetmeliğe uygun şekilde son 6 ay içinde çekilmiş),
  5.  İkametgâh belgesi,
  6.  Varsa ortaöğretim hazırlık sınıfında başarılı geçen öğrenimini gösteren belge,
  7.  Kimlik fotokopisi,
  8.  Herhangi bir kamu kurumunda çalışıyor ise veya işten ayrılmış ise önceki çalışılan kamu kurumundan alınmış hizmet belgesi,
  9.  Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için),
  10.  Adli Sicil Kaydı (E–devletten alınmış barkodlu belge kabul edilecektir),
  11.  Mal Bildirim Beyannamesi  (Sayfanın ön yüz ve arka yüzü doldurularak ıslak imzalı olmalıdır),
  12.  Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden alınacak raporun içeriğinde görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)
  13.  Kamu Görevine İlk Defa Atanacak Personele İlişkin Atama Başvuru Formu

Not: Adayların atanma işlemlerine esas olmak üzere yukarıda açıklanan belgeleri 29.07.2024 - 12.08.2024 (12.08.2024 dahil)  tarihleri arasında Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen getirmeleri veya posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir.

Bu ilan resmi tebligat niteliğindedir, adaylara ayrıca bir bilgilendirme yapılmayacak olup süresi içerisinde başvuru yapmayanlar atanma haklarından vazgeçmiş sayılacaktır.

Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Rektörlük Hizmet Binası, Çamlıçatak Mevkii, PK 75002, Merkez/ARDAHAN

Tel: 0478 211 75 19 Dahili: 1461-1463

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09