Üniversitemizin 12.11.2025 tarihli öğretim elemanı ilanı nihai değerlendirme sonuçları için Tıklayınız…
08.12.2025 tarihinde açıklanan Öğretim Elemanı alımı sınav sonuçlarına göre Üniversitemize atanmaya hak kazananların, 23.12.2025 tarihi mesai saati bitimine kadar aşağıda istenen belgeleri dilekçelerine ekleyerek şahsen ya da posta yolu ile başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
Başvuru İçin Gerekli Belgeler
1- Başvuru Dilekçesi (Islak imzalı olmalıdır) (Başvuru Dilekçesi Örneği)
2- Lisans diplomasının (Geçici mezuniyet belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.
3- Doktora veya Yüksek lisans mezuniyet belgesi (Doktora veya yüksek lisans yapıyorsa öğrenci olduğuna dair öğrenci belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.
4- ALES ve yabancı dil belgesi.
5- Halen resmi bir kurumda çalışan veya daha önce çalışmış olanlar için hizmet belgesi.
6- Askerlik durum belgesi (Tecil veya terhis belgesi).
7- 4 adet vesikalık fotoğraf.
8- Nüfus cüzdanı fotokopisi.
9- Mal Bildirim Beyanı (Mal Bildirim Formu Örneği)
10- Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)
11- Adli Sicil Kaydı (Cumhuriyet Savcılığı veya e-Devlet sayfanızdan evrak teslim tarihinden en fazla 1 ay önce resmi kuruma verilmek üzere alınmış olmalıdır.)
12- Özgeçmiş (CV) (CV Örneği)
13- Arşiv Araştırma Formu (Arşiv Araştırma Formu Örneği)
14- Aydınlatma metni için Tıklayınız...
NOT:
Bu duyuru tebligat niteliğinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
Diplomaların ve mezuniyet belgelerinin asılları atama yapıldıktan sonra iade edilecektir.
Adres: Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii Merkez/Ardahan
İletişim: 0478 211 75 19