.
 
ENG
 

[2.08.2023] Ardahan Üniversitesi Kampüs İçi BSK’lı Yollarda Üstyapıdaki Çatlakların Onarılması ve Yol Çizgi Boyaların Yenilenmesi İşinin İhale Duyurusu

[1.08.2023] 2023 - 2024 Akademik Yılı Güz Yarıyılı Sanat ve Tasarım Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans (Tezli) Öğrenci Alımı

[1.08.2023] Vefat ve Başsağlığı

[1.08.2023] 2023 - 2024 Akademik Yılı Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alımı Hakkında

[31.07.2023] 2023 - 2024 Akademik Yılı BESYO Özel Yetenek Giriş Sınavı Kılavuzu

[28.07.2023] Formasyon (2022-2023 Eğitim- Öğretim yılı 4. Sınıf Öğrencilerin Dikkatine)

[27.07.2023] 2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Merkezi Yerleştirme Puanı ile Yatay Geçiş Başvuru

[27.07.2023] Vefat ve Başsağlığı

[26.07.2023] 2023 / 1 KPSS Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemizin Çeşitli Kadrolarına Yerleşmeye Hak Kazanan Aday Memurların Dikkatine

[25.07.2023] Merkezi Kütüphane Binası Yapım İhalesi Duyurusu

[25.07.2023] Ot Satışı İhale Duyurusu

[24.07.2023] Üniversitemiz Tanıtım Filmi 2023

[24.07.2023] TRT Geleceğin İletişimcileri Yarışması Başvuruları Başladı

[21.07.2023] 2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Yatay Geçiş (GANO) Başvuruları Hakkında

[20.07.2023] (Güncellendi)ARÜSEM’de Yeni Kurs Kayıtları Başladı

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 2023 / 1 KPSS Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemizin Çeşitli Kadrolarına Yerleşmeye Hak Kazanan Aday Memurların Dikkatine

Ardahan Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı’ndan

Üniversitemize 2023 / 1 KPSS ile Atanacak Adaylardan İstenilen Belgeler

  1.  KPSS sonuç belgesi internet çıktısı,
  2.  ÖSYM’ce yerleştirildiğine ilişkin internet çıktısı,
  3.  Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ve noter tasdikli örneği,
  4.  6 adet vesikalık fotoğraf (Yönetmeliğe uygun şekilde son 6 ay içinde çekilmiş),
  5.  İkametgâh belgesi,
  6.  Varsa ortaöğretim hazırlık sınıfında başarılı geçen öğrenimini gösteren belge,
  7.  Nüfus cüzdanı fotokopisi,
  8.  Herhangi bir kamu kurumunda çalışıyorsa veya ayrılmışsa hizmet belgesi,
  9.  Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için),
  10.  Adli Sicil Kaydı ( E - devlet çıktısı kabul edilecektir),
  11.  Mal Bildirim Beyannamesi  (Sayfanın ön yüz ve arka yüzü doldurularak ıslak imzalı olmalıdır),
  12.  Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden alınacak raporun içeriğinde görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)
  13.  Kamu Görevine İlk Defa Atanacak Personele İlişkin Atama Başvuru Formu
  14.  Arşiv Araştırması Formu (2 adet ve ıslak imzalı olmalıdır)

Not: Adayların atanma işlemlerine esas olmak üzere yukarıda açıklanan belgeleri 26.07.2023 - 09.08.2023 (9 Ağustos Dahil)  tarihleri arasında Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen getirmeleri veya posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir.

Bu ilan resmi tebligat niteliğindedir, adaylara ayrıca bir bilgilendirme yapılmayacak olup, süresi içerisinde başvuru yapmayanlar atanma işleminden vazgeçmiş sayılacaktır.

Tel: 0478 211 75 19 Dahili: 1452-1461-1463

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09