.
 
ENG
 

[8.08.2024] Su Analiz Raporu

[8.08.2024] 2024 - 2025 Akademik Yılı Güzel Sanatlar Fakültesi Özel Yetenek Sınavı

[6.08.2024] 6 No’lu Konut Tahsis Komisyon Kararları

[5.08.2024] Vefat ve Başsağlığı

[5.08.2024] Vefat ve Başsağlığı

[31.07.2024] 2024 - 2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Merkezi Yerleştirme Puanı ile Yatay Geçiş Başvuruları Hakkında

[29.07.2024] 2024/1 KPSS Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemizin Çeşitli Kadrolarına Yerleşmeye Hak Kazanan Aday Memurların Dikkatine

[29.07.2024] Lisansüstü Eğitim Enstitüsü 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi (Doktora, Tezli YL) Öğrenci Alım Kontenjanları ve Başvuru Şartları

[29.07.2024] Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Sanat ve Tasarım Ana Bilim Dalı 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi (Tezli YL) Öğrenci Alım Kontenjanları ve Başvuru Şartları

[29.07.2024] ARÜ Bowling Hakkında

[29.07.2024] 2024-Yks Spor Bilimleri için Özel Yetenek Sınavı Kılavuzu

[26.07.2024] Yükseköğrenim Öğrenci Memnuniyet Anketi

[26.07.2024] Ot İhalesi

[25.07.2024] Aşure İkramı

[25.07.2024] Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavına Girecek Aday Listesi

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 2024/1 KPSS Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemizin Çeşitli Kadrolarına Yerleşmeye Hak Kazanan Aday Memurların Dikkatine

Ardahan Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı’ndan Üniversitemize 2024/1 KPSS ile Atanacak Adaylardan İstenilen Belgeler

  1.  KPSS sonuç belgesi,
  2.  ÖSYM yerleştirme sonuç belgesi,
  3.  Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ve noter tasdikli örneği,
  4.  6 adet vesikalık fotoğraf (Yönetmeliğe uygun şekilde son 6 ay içinde çekilmiş),
  5.  İkametgâh belgesi,
  6.  Varsa ortaöğretim hazırlık sınıfında başarılı geçen öğrenimini gösteren belge,
  7.  Kimlik fotokopisi,
  8.  Herhangi bir kamu kurumunda çalışıyor ise veya işten ayrılmış ise önceki çalışılan kamu kurumundan alınmış hizmet belgesi,
  9.  Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için),
  10.  Adli Sicil Kaydı (E–devletten alınmış barkodlu belge kabul edilecektir),
  11.  Mal Bildirim Beyannamesi  (Sayfanın ön yüz ve arka yüzü doldurularak ıslak imzalı olmalıdır),
  12.  Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden alınacak raporun içeriğinde görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)
  13.  Kamu Görevine İlk Defa Atanacak Personele İlişkin Atama Başvuru Formu

Not: Adayların atanma işlemlerine esas olmak üzere yukarıda açıklanan belgeleri 29.07.2024 - 12.08.2024 (12.08.2024 dahil)  tarihleri arasında Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen getirmeleri veya posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir.

Bu ilan resmi tebligat niteliğindedir, adaylara ayrıca bir bilgilendirme yapılmayacak olup süresi içerisinde başvuru yapmayanlar atanma haklarından vazgeçmiş sayılacaktır.

Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Rektörlük Hizmet Binası, Çamlıçatak Mevkii, PK 75002, Merkez/ARDAHAN

Tel: 0478 211 75 19 Dahili: 1461-1463

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09