2024 YILI FAALİYETLERİ İÇİN AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU TAKVİMİ
|
07 Ocak 2025-15 Ocak 2025
|
Öğretim Elemanlarının YÖKSİS çıktısı ve akademik faaliyetlerine dair belgelerle birlikte kadrolarının bulunduğu Bölüm, Anabilim/AnasanatDalı Başkanlıklarına yoktesvik.ardahan.edu.tr üzerinden Akademik Teşvik Başvurularını yapmaları.
|
16 Ocak 2025-20 Ocak 2025
|
Akademik Teşvik Başvurularının birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından değerlendirilmesi.
|
21 Ocak 2025
|
Akademik birimlerin Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu değerlendirme sonuçlarının ÜBYS üzerinden, karar tutanağı, değerlendirme raporu ve puan tablosu ile birlikte dekanlıklar veya müdürlükler vasıtasıyla Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna iletilmesi.
|
22 Ocak 2025-27 Ocak 2025
|
Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları tarafından Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna aktarılan başvuru ve değerlendirme kararlarının incelenerek sonuçlandırılması.
|
27 Ocak 2025
|
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu kararıyla teşvik almaya hak kazanan akademik personelin üniversitemiz web sayfasında ilan edilmesi.
|
27 Ocak 2025-31 Ocak 2025
|
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından ilan edilen
Başvuru sonuçlarına itirazların bildirilmesi.
|
03 Şubat 2025-05 Şubat 2025
|
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna iletilmiş olan itirazların değerlendirilerek karara bağlanması.
|
06 Şubat 2025
|
Teşvik almaya hak kazanan akademik personel listesinin Üniversitemiz web sayfasında ilan edilerek, Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına ve ilgili birimlere iletilmesi.
|