.
 
ENG
 

[7.01.2025] Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Hizmeti Hakkında

[7.01.2025] Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavı Hakkında

[7.01.2025] Üniversitemiz Personelinin Dikkatine!

[7.01.2025] Güncellendi 2024 Yılı Faaliyetleri İçin Akademik Teşvik Başvurusu Hk 2. Duyurusu

[7.01.2025] Güncel Mevzuat ve Uygulama Eğitimi Hakkında

[6.01.2025] 2024 Yılı Faaliyetleri İçin Akademik Teşvik Başvurusu Hk

[3.01.2025] ARÜSEM yeni dönem kurs kayıtlarımız başlamıştır

[2.01.2025] Ocak Ayı Yemekhane Çölyak Yemek Menüsü

[2.01.2025] Ocak Ayı Yemekhane Yemek Menüsü

[31.12.2024] Arü Mutfak Atölyesi Hakkında

[31.12.2024] Üniversitemize Alınacak Öğretim Üyesi ve Öğretim Elemanı İlanları

[30.12.2024] 2024/07 No.lu Lojman KOMİSYON Kararları

[30.12.2024] Saç Bakım ve Güzellik Hizmetleri Hakkında

[26.12.2024] 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Üniversite Ortak Dersler Bütünleme Takvimi

[26.12.2024] 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Üniversite Ortak Dersler Final Takvimi

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 2024 Yılı Faaliyetleri İçin Akademik Teşvik Başvurusu Hk

Önemli Duyurular:

  1. Yeni Kayıt Gerekliliği:
    Daha önce https://yoktesvik.ardahan.edu.tr/ adresine yapılan kayıtlar silinmiştir. Akademik personelin, başvuru yapmadan önce yeniden kayıt yaptırması gerekmektedir.

  2. Birim Seçimi:
    https://yoktesvik.ardahan.edu.tr/Home/SignUp sayfasındaki "Kayıt Ol" formunda yer alan "Birim Seçiniz" seçeneğinde biriminiz yer almıyorsa, 1260, 1270 dahili numaralarından veya 05455435075 cep telefonundan yardım almak için iletişime geçebilirsiniz.

  3. Komisyon Üyeleri:
    Başvurular, bölüm bazında alınacaktır. Her bölüm için en az 3 komisyon üyesi belirlenmeli ve bu üyeler erdalyildirim adresine mutlaka iletilmelidir. Belirtilen üyeler, sisteme "Birim Komisyonu" rolüyle tanımlanacaktır.

  4. Bölüm Birleştirme:
    Bölüm birleştirmesi yapılabilmektedir. ( Örneğin, Temel İslam Bilimleri, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, ve İslam Tarihi ve Sanatları Bölümü akademik personelleri, İlahiyat Fakültesi biriminden başvuru yapacaklardır. Bu durumda, sadece İlahiyat Fakültesi için en az 3 komisyon üyesi seçilecektir.)
    Birimler, bu tür bir düzenleme yapabilir. Başvuru kaydınızı yapmadan önce, bölümünüzle bu durumu görüşmeniz önemlidir.

    Dikat: Bu sistem sadece çıktı tasarufu sağlanmak amacıyla tasarlanmıştır. Yani Bölüme teslim edeceğiniz belgeleri sisteme yüklüyorsunuz. Yöksis vb. işlemlerinizi yapmanız gerekmektedir.

    Başvuru kılavuzu için Tıklayınız..
    Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmenliği için Tıklayınız..

    2024 YILI FAALİYETLERİ İÇİN AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU TAKVİMİ

    07 Ocak 2025-15 Ocak 2025

    Öğretim Elemanlarının YÖKSİS çıktısı ve akademik faaliyetlerine dair belgelerle birlikte kadrolarının bulunduğu Bölüm, Anabilim/AnasanatDalı Başkanlıklarına yoktesvik.ardahan.edu.tr üzerinden Akademik Teşvik Başvurularını yapmaları.

    16 Ocak 2025-20 Ocak 2025

    Akademik Teşvik Başvurularının birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından değerlendirilmesi.

    21 Ocak 2025

    Akademik birimlerin Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu değerlendirme sonuçlarının ÜBYS üzerinden, karar tutanağı, değerlendirme raporu ve puan tablosu ile birlikte dekanlıklar veya müdürlükler vasıtasıyla Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna iletilmesi.

    22 Ocak 2025-27 Ocak 2025

    Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları tarafından Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna aktarılan başvuru ve değerlendirme kararlarının incelenerek sonuçlandırılması.

    27 Ocak 2025

    Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu kararıyla teşvik almaya hak kazanan akademik personelin üniversitemiz web sayfasında ilan edilmesi.

    27 Ocak 2025-31 Ocak 2025

    Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından ilan edilen

    Başvuru sonuçlarına itirazların bildirilmesi.

    03 Şubat 2025-05 Şubat 2025

    Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna iletilmiş olan itirazların değerlendirilerek karara bağlanması.

    06 Şubat 2025

    Teşvik almaya hak kazanan akademik personel listesinin Üniversitemiz web sayfasında ilan edilerek, Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına ve ilgili birimlere iletilmesi.

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09