12.07.2023 tarihinde ÖSYM tarafından yerleştirme sonuçları açıklanan ve Üniversitemize atanmaya hak kazanan adayların, 25.07.2023 tarihi mesai saati bitimine kadar, aşağıda istenen belgeleri dilekçelerine ekleyerek şahsen ya da posta yolu ile başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
Başvuru İçin Gerekli Belgeler
1- Dilekçe (Dilekçe içeriğinde mesleğe girişe engel adli sicil kaydınızın bulunmadığına, görev yapmanıza engel bir halin olmadığına ve erkek adaylar için askerlik durumuna dair yazılı beyana yer verilmesi gerekmektedir)
2- Yükseköğrenim diplomasının veya çıkış belgesinin aslı
3- Nüfus cüzdanı fotokopisi
4- Mal Bildirim Beyanı (Mal Bildirim Formu Örneği)
5- 6 adet vesikalık fotoğraf
6- Arşiv Araştırma Formu (2 adet) (Arşiv Araştırma Formu Örneği)
NOT:
Bu duyuru tebligat niteliğinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
Adres: Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii Merkez/Ardahan
Tel: 0478 211 75 19
|