.
 
ENG
 

[29.01.2024] Öğretmenlik Uygulaması Dersi Staja Başlama Tarihi Hakkında

[26.01.2024] Öğretim Elemanı Alımı Nihai Değerlendirme Sonuçları

[26.01.2024] Vefat ve Başsağlığı

[22.01.2024] TÜBİTAK-4007 Bilim Şenlikleri Projesinde Görev Almak İsteyen Akademisyenlerin Dikkatine!

[19.01.2024] (23.01.2024 tarihinde Güncellendi.) Öğretim Elemanı Alımı Ön Değerlendirme Sonuçları

[19.01.2024] Yemek Hizmeti Hakkında

[18.01.2024] MYS’de E-imza Sorunu Hakkında

[18.01.2024] 2023–2024 Eğitim–Öğretim Yılı Bahar Dönemi Kurumlararası Yatay Geçiş Başvuru, Kabul ve Kayıt Koşulları (GANO)

[16.01.2024] 2023-2024 Güz Dönemi Rektörlük Ortak Seçmeli Dersler Bütünleme Sınavı Programı

[16.01.2024] VEFAT ve Başsağlığı

[15.01.2024] Kişisel Verilerin Paylaşılması Hakkında

[12.01.2024] Vefat ve Başsağlığı

[12.01.2024] 2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Merkezi Yerleştirme Puanı ile Yatay Geçiş (Ek Madde-1)

[10.01.2024] Güncellendi ARÜSEM Kurs Kayıtlarımız Devam Etmektedir

[9.01.2024] Lojman Talebinde Bulunan Personellerin Dikkatine

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 Öğrenci Servis Ücreti Hakkında

Üniversitemiz İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından hizmeti verilen öğrenci servisine ait 2023 – 2024 Eğitim – Öğretim yılı ücretleri aşağıdaki gibi belirlenmiştir.

Bu bağlamda;

a) Veliler 1. öğrenci için aylık 1300.00 TL ücret ödeyeceklerdir. Birden çok öğrencisi bulunan veliler ilk öğrencilerinden sonra ki her bir öğrenci için 650.00 TL ücret ödeyecektir.

b) Veliler öğlen servisi için ise her bir öğrenci için aylık 650.00 TL ücret ödeyecektir.

c) Öğrenci servisinden yararlanan personelimiz her ayın en geç 20’sine kadar öğrenci servisi ücretlerini, "Öğrenci Servisi Hesabı’’ adında T.C. Ziraat Bankası Ardahan Şubesi nezdinde açılmış olan TR 0300 0100 0149 9647 5044 5015 IBAN no’lu hesaba yatıracaklardır.

d) Yatırılan ücretler peşin olarak kabul edilecektir. İlk ödeme Eylül ayında yapılacaktır. Hesaba ücret yatırılırken açıklama kısmına öğrenci adı, ait olduğu ay yazılacak ve ilgili ödeme dekontları İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı’nın ilgili bölümüne teslim edilecektir. (Örnek: Gökçen COŞKUN, Ekim / 2023/2024 Servis Ücreti)

Başvuru Dilekçesi için Tıklayınız...

Servis güzerhahı ve saatleri için Tıklayınız...

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09