.
 
ENG
 

[4.09.2023] 2023 YKS ile Üniversitemize Yerleşen Adayların Mazeretli Kayıtları

[4.09.2023] (Güncellendi) 2023 Yılı 2. Dönem BAP Başvuruları Hakkında

[1.09.2023] Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Antrenörlük Eğitimi Bölümü 2023 Yılı Özel Yetenek Sınavı Ön Değerlendirme Sonuçları

[1.09.2023] 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B Maddesine Göre Sözleşmeli Personel Alım İlanı

[31.08.2023] Otomatik Krema Makinesi ve Yayık Makinesi Hibe Töreni

[29.08.2023] Yüksek Öğrenim Öğrencileri TESYEV Bursu Duyurusu

[29.08.2023] (ÖNEMLİ) 2023 - 2024 Akademik Yılı Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Başvuru Sonuçları

[28.08.2023] (ÖNEMLİ) BESYO Özel Yetenek Giriş Sınavı Başvuruları Hakkında

[28.08.2023] Akademik Takvim

[25.08.2023] Ardahan Üniversitesi Kampüs Lojmanları Çatı Saçağı ve Isı Yalıtımı Yapım ve Onarımı İhalesi Duyurusu

[25.08.2023] İlahiyat Fakültesi Dekanlığı’nın Duyurusu

[22.08.2023] Sanat ve Tasarım Ana Bilim Dalı Tezli Yüksek Lisans Programı Mülakat Listesi

[21.08.2023] ÖNEMLİ 2023 YKS ile Üniversitemize Yerleşen Adayların Dikkatine

[18.08.2023] طلبات الطلاب الأجانب

[8.08.2023] TÖMER Sertifika Sınavı Duyurusu

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 4/B Sözleşmeli Personel Altıncı Yedek Alım Sonuçları

Üniversitemiz Rektörlüğü ve bağlı birimlerinde 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4’üncü maddesinin (B) fıkrasına göre istihdam edilmek üzere; 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan "Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar" uyarınca yazılı veya sözlü sınav yapılmaksızın 2022 KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle aşağıda belirtilen pozisyonlara sıralaması esas alınarak atanmaya hak kazananların listesi aşağıda yayımlanmıştır.

Atanmaya hak kazanan adayların 25.12.2023 tarihi mesai bitimine kadar aşağıda istenilen belgeler ile birlikte şahsen ya da posta yolu ile Rektörlük Personel Daire Başkanlığına müracaat etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgelerini teslim etmeyen adayların yerine puan sırasına göre yedek adaylardan atama yapılacaktır.

Büro Personeli-B02 Başvuru Sonuçları için Tıklayınız...

 

Not: Bu duyuru tebliğ mahiyetinde olup, adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.


Evrak Teslim Dilekçesi için Tıklayınız...


İSTENİLENBELGELER


1)Dilekçe
2)KimlikFotokopisi
3)4 Adet Vesikalık Fotoğraf
4) Öğrenim Belgesi (diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi, barkodlu e-Devlet çıktısı kabul edilecektir.)
5) Sabıka Kaydı (Cumhuriyet Savcılığı veya e-Devlet sayfanızdan evrak teslim tarihinden en fazla 1 ay önce Resmi Kuruma verilmek üzere alınmış olmalıdır.)
6) Sağlık Kurul Raporu (Devlet Hastanesinden alınması gerekmekte olup Psikiyatri alanı bulunması ve ilan özel şartlarında yer alan ibare raporda yer almalıdır.)
7) Askerlik Belgesi (Erkek Adaylar İçin - Askerlik Şubesinden veya e-Devlet sayfanızdan alınmış olmalıdır.)
8) Mal Bildirim Beyannamesi (Göreve başladıktan sonra 1 ay içerisinde Üniversitemiz web sayfasından çıktısı alınarak doldurulacak ve görev yeri tarafından Personel Daire Başkanlığına iletilecektir.)
9) SGK Hizmet Dökümü (e-Devlet üzerinden alınabilir. Herhangi bir Sosyal Güvenlik kaydı olmayanlar SGK’ dan veya e-Devletten kayıt sorgulanmasını temin etmesi gerekmektedir. Daha önce herhangi bir kamu kurumunda görev yapmış olanlar SGK’ dan detaylı işyeri dökümü listesi temin etmesi gerekmektedir.)


ÖNEMLİ NOTLAR

1) Süresi içerisinde evraklarını teslim etmeyenler haklarından feragat etmiş sayılacaklardır.

2) Evrak teslimini sadece Asıl olarak kazanan adaylar yapacaktır. Yedek adaylar göreve çağrıldığı takdirde evrak teslimi yapacaklardır.

3) Ataması yapılmayanların yerine ilan sırasına göre yedek adaylar ilan edilecektir.

4) İstenen evraklar eksiksiz olarak tamamlandıktan sonra Ardahan Üniversitesi Rektörlük Binası Personel Daire Başkanlığı Çamlıçatak Mevkii ARDAHAN adresine şahsen ya da posta yolu ile teslim edilecektir.

5) Yerleştirme sonuçlarına ilişkin itirazlar, sonuçlarının ilan edilmesinden itibaren 5 (beş) iş günü içinde yazılı olarak Ardahan Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen veya posta yolu ile yapılacaktır. İtirazlar, en fazla 10 (on) iş günü içinde incelenerek karara bağlanacaktır. Sonucu adaya yazılı olarak bildirilecektir.  Sonuçların ilan edilmesinden itibaren 5 (beş) iş günü içinde postaya verilmeyen veya şahsen teslim edilmeyen itirazlar ile dilekçesinde; T.C.  Kimlik numarası, adı, soyadı, imza ve adres bilgileri bulunmayanların itirazları ve e-posta ve belgegeçer (faks) ile yapılan itirazlar dikkate alınmayacaktır.

6) Bu duyuru tebligat niteliğinde olup ilgililere ayrıca tebligat yapılmayacaktır.        


Evrak Teslim Tarihleri: 14.12.2023-25.12.2023 tarihleri arasında 25.12.2023 günü mesai bitimine kadar)


Detaylı bilgi için:

Tel: (0478) 211 75 19

E-mail: personel

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09