.
 
ENG
 

[10.02.2024] Vefat ve Başsağlığı

[9.02.2024] Güncellendi 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Öğrenci Ders Kayıtları Hakkında

[9.02.2024] Kamu Yönetiminde Güncel Konular

[8.02.2024] Konut Tahsis Komisyonu Toplantı Kararları

[8.02.2024] Deneyap Teknoloji Atölyeleri için Başvurular Başladı

[8.02.2024] 2023 Yılı Akademik Faaliyetlerine Ait Akademik Teşvik Nihai Puan Tablosu

[6.02.2024] Akademik ve İdari Personelimizin Dikkatine

[2.02.2024] 2232-A ve 2232-B Uluslararası Lider/GençAraştırmacılar 2024/1 Çağrı Duyurusu

[1.02.2024] Vefat ve Başsağlığı

[1.02.2024] Formasyon Tek Ders Sınavı Hakkında

[1.02.2024] Formasyon Dersinden Tek Ders Sınavına Girecek Öğrencilerin Dikkatine!!!

[1.02.2024] Şubat Ayı Yemekhane Yemek Menüsü

[31.01.2024] Yabancılar İçin Potansiyel Vergi Kimlik Numarası Başvurusu Hakkında

[30.01.2024] Mali Suçları Araştırma Kurulunun Farkındalık Oluşturma Duyurusu

[30.01.2024] 2023 Yılı Faaliyetleri İçin Akademik Teşvik Puan Listesi

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 Öğretim Elemanı Alımı Nihai Değerlendirme Sonuçları

Üniversitemizin 31.12.2023 tarihli öğretim elemanı ilanı nihai değerlendirme sonuçları için Tıklayınız...

26.01.2024 tarihinde açıklanan Öğretim Elemanı alımı sınav sonuçlarına göre Üniversitemize atanmaya hak kazananların, 15.02.2024 tarihi mesai saati bitimine kadar, aşağıda istenen belgeleri dilekçelerine ekleyerek şahsen ya da posta yolu ile başvuruda bulunmaları gerekmektedir.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler

1- Lisans diplomasının (Geçici mezuniyet belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.

2- Doktora veya Yüksek Lisans mezuniyet belgesi (Doktora veya Yüksek Lisans yapıyorsa öğrenci olduğuna dair öğrenci belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.

3- ALES ve yabancı dil belgesi.

4- Halen resmi bir kurumda çalışan veya daha önce çalışmış olanlar için hizmet belgesi.

5- Askerlik durum belgesi (Tecil veya terhis belgesi).

6- 4 adet vesikalık fotoğraf.

7- Nüfus cüzdanı fotokopisi.

8- Mal Bildirim Beyanı (Mal Bildirim Formu Örneği)

9- Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)

10- Adli Sicil Kaydı (Cumhuriyet Savcılığı veya e-Devlet sayfanızdan evrak teslim tarihinden en fazla 1 ay önce resmi kuruma verilmek üzere alınmış olmalıdır.)

11- Özgeçmiş (CV) (CV Örneği)

12- Arşiv Araştırma Formu (Arşiv Araştırma Formu Örneği)

NOT: Bu duyuru tebligat niteliğinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Diplomaların ve mezuniyet belgelerinin asılları atama yapıldıktan sonra iade edilecektir.

Adres: Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii Merkez/Ardahan

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09