.
 
ENG
 

[29.01.2024] Öğretmenlik Uygulaması Dersi Staja Başlama Tarihi Hakkında

[26.01.2024] Öğretim Elemanı Alımı Nihai Değerlendirme Sonuçları

[26.01.2024] Vefat ve Başsağlığı

[22.01.2024] TÜBİTAK-4007 Bilim Şenlikleri Projesinde Görev Almak İsteyen Akademisyenlerin Dikkatine!

[19.01.2024] (23.01.2024 tarihinde Güncellendi.) Öğretim Elemanı Alımı Ön Değerlendirme Sonuçları

[19.01.2024] Yemek Hizmeti Hakkında

[18.01.2024] MYS’de E-imza Sorunu Hakkında

[18.01.2024] 2023–2024 Eğitim–Öğretim Yılı Bahar Dönemi Kurumlararası Yatay Geçiş Başvuru, Kabul ve Kayıt Koşulları (GANO)

[16.01.2024] 2023-2024 Güz Dönemi Rektörlük Ortak Seçmeli Dersler Bütünleme Sınavı Programı

[16.01.2024] VEFAT ve Başsağlığı

[15.01.2024] Kişisel Verilerin Paylaşılması Hakkında

[12.01.2024] Vefat ve Başsağlığı

[12.01.2024] 2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Merkezi Yerleştirme Puanı ile Yatay Geçiş (Ek Madde-1)

[10.01.2024] Güncellendi ARÜSEM Kurs Kayıtlarımız Devam Etmektedir

[9.01.2024] Lojman Talebinde Bulunan Personellerin Dikkatine

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 Öğretim Elemanı Alımı Nihai Değerlendirme Sonuçları

Üniversitemizin 31.12.2023 tarihli öğretim elemanı ilanı nihai değerlendirme sonuçları için Tıklayınız...

26.01.2024 tarihinde açıklanan Öğretim Elemanı alımı sınav sonuçlarına göre Üniversitemize atanmaya hak kazananların, 15.02.2024 tarihi mesai saati bitimine kadar, aşağıda istenen belgeleri dilekçelerine ekleyerek şahsen ya da posta yolu ile başvuruda bulunmaları gerekmektedir.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler

1- Lisans diplomasının (Geçici mezuniyet belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.

2- Doktora veya Yüksek Lisans mezuniyet belgesi (Doktora veya Yüksek Lisans yapıyorsa öğrenci olduğuna dair öğrenci belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.

3- ALES ve yabancı dil belgesi.

4- Halen resmi bir kurumda çalışan veya daha önce çalışmış olanlar için hizmet belgesi.

5- Askerlik durum belgesi (Tecil veya terhis belgesi).

6- 4 adet vesikalık fotoğraf.

7- Nüfus cüzdanı fotokopisi.

8- Mal Bildirim Beyanı (Mal Bildirim Formu Örneği)

9- Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)

10- Adli Sicil Kaydı (Cumhuriyet Savcılığı veya e-Devlet sayfanızdan evrak teslim tarihinden en fazla 1 ay önce resmi kuruma verilmek üzere alınmış olmalıdır.)

11- Özgeçmiş (CV) (CV Örneği)

12- Arşiv Araştırma Formu (Arşiv Araştırma Formu Örneği)

NOT: Bu duyuru tebligat niteliğinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Diplomaların ve mezuniyet belgelerinin asılları atama yapıldıktan sonra iade edilecektir.

Adres: Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii Merkez/Ardahan

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09