.
 
ENG
 

[15.09.2023] ARÜSEM’de Çocuk Sanat Atölyesi

[15.09.2023] ARÜSEM’de Yaratıcı Drama Eğitimi

[15.09.2023] Güzel Sanatlar Fakültesi 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınav Sonuçları

[14.09.2023] İnternet Kesintisi Hakkında

[13.09.2023] 2023 Yılı Dikey Geçiş Sınavı ile Üniversitemize Yerleşen Öğrencilerimizin Kayıt İşlemleri Hakkında

[8.09.2023] Öğrenci Servis Ücreti Hakkında

[12.09.2023] 2023 - 2024 Akademik Yılı Güzel Sanatlar Fakültesi Özel Yetenek Sınavı Hakkında

[12.09.2023] 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B Maddesine Göre Sözleşmeli Personel Alım İlanı Düzeltme İlanı

[11.09.2023] 2023 Güzel Sanatlar Fakültesi Yetenek Sınavı Başvurusu Başvuru Sonuçları

[11.09.2023] 2022-2023 Öğretim Yılında Mezun Olmadan ve Diplomasını Almadan Formasyon Eğitimine Devam Eden 4. Sınıf Öğrencilerimizin Dikkatine

[11.09.2023] Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenlik Programı İngilizce Hazırlık Sınıfı Muafiyet Sınavı Duyurusu

[8.09.2023] Önemli Duyuru - Planlı Bakım Hakkında

[9.09.2023] Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu 2023 Yılı Antrenörlük Eğitimi Bölümü Özel Yetenek Sınavı Kesin Sonuçları

[8.09.2023] Aşık Şenlik Kültür Merkezi Kulis Çatısı Yapımı ve Parapet Kesimi ile Saçak Uzatma İşi İhalesi Duyurusu

[8.09.2023] Türk Eğitim Vakfı Eğitim (Yükseköğretim) Bursu

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 2023/2 KPSS Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemizin Çeşitli Kadrolarına Yerleşmeye Hak Kazanan Aday Memurların Dikkatine

Ardahan Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı’ndan Üniversitemize 2023/2 KPSS ile Atanacak Adaylardan İstenilen Belgeler

  1.  KPSS sonuç belgesi,
  2.  ÖSYM yerleştirme sonuç belgesi,
  3.  Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ve noter tasdikli örneği,
  4.  6 adet vesikalık fotoğraf (Yönetmeliğe uygun şekilde son 6 ay içinde çekilmiş),
  5.  İkametgâh belgesi,
  6.  Varsa ortaöğretim hazırlık sınıfında başarılı geçen öğrenimini gösteren belge,
  7.  Kimlik fotokopisi,
  8.  Herhangi bir kamu kurumunda çalışıyor ise veya işten ayrılmış ise önceki çalışılan kamu kurumundan alınmış hizmet belgesi,
  9.  Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için),
  10.  Adli Sicil Kaydı ( E – devletten alınmış barkodlu belge kabul edilecektir),
  11.  Mal Bildirim Beyannamesi  (Sayfanın ön yüz ve arka yüzü doldurularak ıslak imzalı olmalıdır),
  12.  Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden alınacak raporun içeriğinde görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)
  13.  Kamu Görevine İlk Defa Atanacak Personele İlişkin Atama Başvuru Formu

Not: Adayların atanma işlemlerine esas olmak üzere yukarıda açıklanan belgeleri 09/01/2024-23/01/2024 (23/01/2024 Dahil)  tarihleri arasında Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen getirmeleri veya posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir.

Bu ilan resmi tebligat niteliğindedir, adaylara ayrıca bir bilgilendirme yapılmayacak olup süresi içerisinde başvuru yapmayanlar atanma işleminden vazgeçmiş sayılacaktır.

Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Rektörlük Hizmet Binası, Çamlıçatak Mevkii, PK 75002, Merkez/ARDAHAN

Tel: 0478 211 75 19 Dahili: 1461-1463

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09