.
 
ENG
 

[26.03.2024] 2024-2025 Dönemi Erasmus Öğrenci ve Personel Hareketlilik Başvuruları Nihai Sonuçları

[25.03.2024] Konferans: “Çivi Yazılı Tabletlerden Günümüze Bahar Bayramı”

[25.03.2024] ARÜSEM’de Sertifikalı Arıcılık Eğitimi

[22.03.2024] Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Gen. Müd. Üniversite Kampüslerinde Yapılan Satışlar ile İlgili Sözleşme Bilgilendirmesi

[22.03.2024] ARÜ Mutfak Atölyesi 26-31 Mart Menüsü

[21.03.2024] Erasmus+ Öğrenim ve Staj Hareketlilikleri - Yabancı Dil Sınavı (İngilizce) Duyurusu

[20.03.2024] Söyleşi: "Türkiye Yüzyılının Gençliği"

[19.03.2024] Nevruz Bayramı

[19.03.2024] 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Üniversite Ortak Seçmeli Derslerin Vize Takvimi

[18.03.2024] Üniforma Giyme Töreni

[15.03.2024] Arü Mutfak Atölyesi Ramazan Ayı İftar Menüsü

[14.03.2024] Masa Tenisi Turnuvası

[12.03.2024] ARÜSEM’de Piyano Eğitimi

[12.03.2024] Arü Sinema Salonu Ramazan Ayı Boyunca Hizmet Vermektedir

[11.03.2024] Seçmen Kağıtları Hk.

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 2023/2 KPSS Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemizin Çeşitli Kadrolarına Yerleşmeye Hak Kazanan Aday Memurların Dikkatine

Ardahan Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı’ndan Üniversitemize 2023/2 KPSS ile Atanacak Adaylardan İstenilen Belgeler

  1.  KPSS sonuç belgesi,
  2.  ÖSYM yerleştirme sonuç belgesi,
  3.  Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ve noter tasdikli örneği,
  4.  6 adet vesikalık fotoğraf (Yönetmeliğe uygun şekilde son 6 ay içinde çekilmiş),
  5.  İkametgâh belgesi,
  6.  Varsa ortaöğretim hazırlık sınıfında başarılı geçen öğrenimini gösteren belge,
  7.  Kimlik fotokopisi,
  8.  Herhangi bir kamu kurumunda çalışıyor ise veya işten ayrılmış ise önceki çalışılan kamu kurumundan alınmış hizmet belgesi,
  9.  Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için),
  10.  Adli Sicil Kaydı ( E – devletten alınmış barkodlu belge kabul edilecektir),
  11.  Mal Bildirim Beyannamesi  (Sayfanın ön yüz ve arka yüzü doldurularak ıslak imzalı olmalıdır),
  12.  Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden alınacak raporun içeriğinde görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)
  13.  Kamu Görevine İlk Defa Atanacak Personele İlişkin Atama Başvuru Formu

Not: Adayların atanma işlemlerine esas olmak üzere yukarıda açıklanan belgeleri 09/01/2024-23/01/2024 (23/01/2024 Dahil)  tarihleri arasında Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen getirmeleri veya posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir.

Bu ilan resmi tebligat niteliğindedir, adaylara ayrıca bir bilgilendirme yapılmayacak olup süresi içerisinde başvuru yapmayanlar atanma işleminden vazgeçmiş sayılacaktır.

Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Rektörlük Hizmet Binası, Çamlıçatak Mevkii, PK 75002, Merkez/ARDAHAN

Tel: 0478 211 75 19 Dahili: 1461-1463

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09