.
 
ENG
 

[24.09.2024] Eylül Ayı Yemekhane Yemek Menüsü

[23.09.2024] 2024 Yılı İtibariyle Üniversitemize Yeni Kayıt Yapan Öğrencilerin Dikkatine!

[23.09.2024] ARÜSEM Yeni Kurs Kayıtlarımız Başlamıştır

[19.09.2024] 2024 YKS Ek Yerleştirme ile Üniversitemize Yerleşen Adayların Dikkatine

[19.09.2024] Balkon Projesi Hakkında

[19.09.2024] Eylül Ayı Yemekhane Yemek Menüsü

[19.09.2024] (Yeni) Kreş ve Gündüz Bakımevi Kiralama İşi İhale İlanı

[19.09.2024] (Yeni) Öğrenci Kart Dağıtımı Ve Öğle Yemeği Hakkında

[19.09.2024] Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Ülkemizin Milli Teknoloji Hamlesi Çalışmaları Hk.

[19.09.2024] 2024 Yılı TEV Bursu Başvurusu Yapmak İsteyen Öğrencilerin Dikkatine

[19.09.2024] Öğrenci Kart Dağıtımı ve Öğle Yemeği İle İlgili Duyuru

[18.09.2024] Güzel Sanatlar Fakültesi Ek Yerleştirme Özel Yetenek Sınavları Hk.

[16.09.2024] 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Ders Kayıtları Hakkında

[16.09.2024] 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Ders Kayıtları Hakkında

[13.09.2024] (Güncellendi)Güzel Sanatlar Fakültesi Özel Yetenek Sınavı Sonuçları

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 Öğretim Elemanı Alımı Yedek Liste İlanı

Üniversitemizin 20.02.2024 tarihli öğretim elemanı alımı yedek liste ilanı için Tıklayınız...

20.02.2024 tarihinde açıklanan Öğretim Elemanı alımı yedek listeye göre Üniversitemize atanmaya hak kazanan adayların, 12.03.2024 tarihi mesai saati bitimine kadar, aşağıda istenen belgeleri dilekçelerine ekleyerek şahsen ya da posta yolu ile başvuruda bulunmaları gerekmektedir.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler

1- Lisans diplomasının (Geçici mezuniyet belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.

2- Doktora veya Yüksek Lisans mezuniyet belgesi (Doktora veya Yüksek Lisans yapıyorsa öğrenci olduğuna dair öğrenci belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.

3- ALES ve yabancı dil belgesi.

4- Halen resmi bir kurumda çalışan veya daha önce çalışmış olanlar için hizmet belgesi.

5- Askerlik durum belgesi (Tecil veya terhis belgesi).

6- 4 adet vesikalık fotoğraf.

7- Nüfus cüzdanı fotokopisi.

8- Mal Bildirim Beyanı (Mal Bildirim Formu Örneği)

9- Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)

10- Adli Sicil Kaydı (Cumhuriyet Savcılığı veya e-Devlet sayfanızdan evrak teslim tarihinden en fazla 1 ay önce resmi kuruma verilmek üzere alınmış olmalıdır.)

11- Özgeçmiş (CV) (CV Örneği)

12- Arşiv Araştırma Formu (Arşiv Araştırma Formu Örneği)

NOT: Bu duyuru tebligat niteliğinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Diplomaların ve mezuniyet belgelerinin asılları atama yapıldıktan sonra iade edilecektir.

Adres: Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii Merkez/Ardahan

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09