.
 
ENG
 

[26.09.2023] Prof. Dr. Ahmet Ali ASLAN’a Veda Yemeği

[25.09.2023] 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Güzel Sanatlar Fakültesi Türk Müziği Bölümü Yedek Kayıt için Hak Kazanan Öğrenciler

[25.09.2023] Batı Dilleri ve Edebiyatı Bölümü Zorunlu İngilizce Hazırlık Sınıfı Muafiyet Sınavı Sonuçları

[25.09.2023] Önemli 2022-23 Öğretim Yılında Mezun Olmadan ve Diplomasını Almadan Formasyon Eğitimine Devam Eden Öğrencilerimizin Dikkatine

[25.09.2023] Genç Türkiye Forumu (GTF-5) Duyuru

[22.09.2023] 2023 - 2024 Akademik Yılı Güz Dönemi Öğrenci Ders Kayıtları Hakkında

[22.09.2023] Doç. Dr. Özlem EŞTÜRK, TRT Erzurum Radyo’sunun Canlı Yayın Konuğu Oluyor

[21.09.2023] Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Antrenörlük Eğitimi Bölümü 2023 Özel Yetenek Sınavına Göre 2. Yedek Yerleşmeye Hak Kazananlar

[21.09.2023] Söyleşi: Bu Toprakların İnsanı Prof. Dr. Esfender Korkmaz

[21.09.2023] Söyleşi ve İmza Günü: Ardahan’ın ’Çiçekçi Kızı’ Sona Polat Bilgin

[21.09.2023] Eylük Ayı Yemek Menüsü

[20.09.2023] Öğle Yemeği Hizmeti

[11.09.2023] (Güncellendi) 2023-2024 Öğretim Yılında 4. Sınıfta Olan ve Öğretmenlik Formasyon Eğitimi Almak İsteyen Öğrencilerimizin Dikkatine

[19.09.2023] ARÜSEM’de Yüzme Kursları Açıldı

[18.09.2023] Personel Daire Başkanlığı Duyurusu Hakkında

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 Öğretim Elemanı Alımı Yedek Liste İlanı

Üniversitemizin 20.02.2024 tarihli öğretim elemanı alımı yedek liste ilanı için Tıklayınız...

20.02.2024 tarihinde açıklanan Öğretim Elemanı alımı yedek listeye göre Üniversitemize atanmaya hak kazanan adayların, 12.03.2024 tarihi mesai saati bitimine kadar, aşağıda istenen belgeleri dilekçelerine ekleyerek şahsen ya da posta yolu ile başvuruda bulunmaları gerekmektedir.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler

1- Lisans diplomasının (Geçici mezuniyet belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.

2- Doktora veya Yüksek Lisans mezuniyet belgesi (Doktora veya Yüksek Lisans yapıyorsa öğrenci olduğuna dair öğrenci belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.

3- ALES ve yabancı dil belgesi.

4- Halen resmi bir kurumda çalışan veya daha önce çalışmış olanlar için hizmet belgesi.

5- Askerlik durum belgesi (Tecil veya terhis belgesi).

6- 4 adet vesikalık fotoğraf.

7- Nüfus cüzdanı fotokopisi.

8- Mal Bildirim Beyanı (Mal Bildirim Formu Örneği)

9- Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)

10- Adli Sicil Kaydı (Cumhuriyet Savcılığı veya e-Devlet sayfanızdan evrak teslim tarihinden en fazla 1 ay önce resmi kuruma verilmek üzere alınmış olmalıdır.)

11- Özgeçmiş (CV) (CV Örneği)

12- Arşiv Araştırma Formu (Arşiv Araştırma Formu Örneği)

NOT: Bu duyuru tebligat niteliğinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Diplomaların ve mezuniyet belgelerinin asılları atama yapıldıktan sonra iade edilecektir.

Adres: Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii Merkez/Ardahan

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09